"JE L' VOLIŠ KAD TE ŠAMARAM DOK MI P**IŠ?" Isplivale VRELE prepiske - Oralno ga zadovoljila pre ulaska

 

Danijel Višić, aktuelni zadrugar i njegova sada već bivša devojka Sandra Bakša, koja se probila svojom aferom sa bivšim zadrugarom Nikolom Grujićem Grujom, uveliko su u ratu, a Bakša tvrdi kako između njih nije bilo intimnih momenata jer je on, kako ona kaže impotentan, a onda je zaključila da je gej.Međutim, isplivala je prepiska njih dvoje, a oni su se dopisivali nakon njihovog viđanja, te je Danijel hvalio njeno umeće kada je or*lno zadovoljavanje u pitanju.

- Da li si uživala dok si mi p*šila? - pisao je on.

- Jesam, meni je lepo kada je tebi lepo - odgovorila je ona.

- Da li voliš kada te šamaram dok mi p*šiš - astavljao je Višić.Imali smo malo vremena, veću ludak od mene ne možeš da budeš - nastavila je i ona.

- Bolela bi te usta koliko bih te mučio - napisao je Danijel.

Коментари