KRISTIJAN ME JE NAUČIO DA KRADEM! Policija nas je zvala na RAZGOVOR: Kristina Spalević IZMEĐU DVE VATRE

 

Spalevićeva se prvi put oglasila u našoj emisiji od kada je ispratila svog verenika, čije dete očekuje, u šestu sezonu rijalitija "Zadruga".

Kristina nam je otkrila njeno mišljenje o zadrugarkama koje su se "zalepile" za Golubovića, pa imenovala onu koja joj najviše smeta, sve vreme potencirajući svoje poverenje u Kristijana. Ona je govorila o njihovom odnosu i zajedničkom životu koji je uvek u žiži interesovanja, pa smo se dotakli i teških momenata koje su doživeli kada je Kristina izgubila prvu trudnoću, a kada su usledila kompplikacije koje je jedva preživela.Kao bomba je odjeknula vest da su ona i Goubović uhvaćeni kako kradu parfeme, a ona je to oštro demantovala, pa nam do detalja ispričala šta se tačno dogodilo.

- Ja sam tužila, jer je to stvarno ponižavajuće, ljudi vi niste svesni kako Kristijan krade (smeh), nema šanse da ga provalite - počela je Kristina, pa otkrila da joj je Golubović jednom prilikom održao kurs kako da otuđi nešto:Ispod časti je da neko kaže da je on uhvaćen u krađi, jer je njega nemoguće uhvatiti. Zna se šta je čovek, on je profesionalac. Mis mo nakon toga pozvani u policiju na razgovor, strašno. Jednom prilikom smo bili u jednoj radnji da kupimo cigarilose i pitao me je koji upaljač želim, čovek ga je gledao sve vreme, ja sam se zacrvenela i samo je nešto uradio rukom, ja sam propala kroz zemlju, nije mi bilo dobro i kada smo izašli ja mu rekla "Šta bi ovo, Kristijane?" - nastavila je priču Spalevićeva, pa dodala:Posle kada samo stigli kući, dva sata mi je držao predavanja i učio me, a kada izađe, snimićemo video, kao kratak kurs (smeh)


Коментари